středa 1. dubna 2015

Nákupy za měsíc březen


Napadlo mě ,že bych mohla dělat nákupy za každý měsíc. Takové formáty učitě znáte a doufám ,že se vám to bude líbit. ;-)



Na konci měsíce února jsme byli s mamkou v tescu a viděli jsme tam ve slevě tento Garnier Pure 3 v1 hrozně jsem si to přála a stálo to jen 79Kč tak jsem neváhala a brala.Stálá cena v dm 120 Kč



Na začátku března nám přišel katalog z Oriflame na konečné (poslední) straně byly zlevněné rtěnky z 109 Kč na 39 Kč tak jsme s mamkou neváhaly a koupily rovnou 2 každá v jiném odstínu (tato je myslím sheer rose?)
A k tomu balzámky na rty za 49Kč mám na ně samostatný článek. :)
                                                 

Poslední dobou jsem měla suchou pokožku a nikdy předtím jsem si ji nemazala ,tak jjsem se rozhodla ,že začnu a mamka mi koupila tento. Cenu nevím
Potom jsou tu tyto věci z Tety od značky Ellie ,na které jsem dělala článek ;)
+toner a čistící mlék(nemám fotku)

Jako další je tu EOS, který nám přivezla trenérka z Ameriky 79 Kč(summer fruit)


Paletka očních stínů. Vyprodávala se ,tak  jsem si ji koupila a zatím je super! (39,90Kč)


V dm jsem si koupila tento štětec ,který byl z limitky je super a stál jenom 40Kč


Hrozně dlouho jsem chtěla tento matný lak z Oriflame a musím říct ,že lepší jsem neviděla stál 99 Kč a zdarma k němu byl další lak 2 laky za cenu 1 super kup. Díky mami <3 že jsi mi to koupila :)



A jako poslední je taky z Oriflame tato houpička neboli make-up sponge.Doporučuji je vážně dokonalá a suprově se s ní nanáší make-up. Za 59 Kč :)

Moc děkuji ,že jste si to přečetli a že jste došli až sem. S láskou Lejka08 :*

Žádné komentáře:

Okomentovat