úterý 21. dubna 2015

Recenze:-Oriflame zázračné kelímek

Ahojte všichni tato recenze bude na oriflame zázračný kelímek. Tyto kelímky jsou opravdu skvělé. Mají krásnou vůni. Celkem mají dostupných mnoho variant. Tento kelímek má skvělé cestovní balení. Je malý ,takže se skvěle vejde do jakékoliv kapsičky. Nejvíce mě překvapilo rybíz a včera mi došel kelímek s vůní růže pro mě jsou to TOP vůně.Po objednání vám příjdou v naprosto roztomilé krabičce. Nejsou vůbec drahé stojí okolo 79 Kč což je super cena.
                                                     




Skvělé na těchto ,,zázračných kelímcích'' je to ,že je můžete použít multifunkčně. Pokud máte popraskané rty, suché místa na těle nebo obličeji na exém na nějakou ránu. Je to opravdu multifuknční. Podle toho co jsem zpozorovala se mi zdá ,že višńový (uprostřed) má nejvíce ze všech dobře nevím jak bych to popsala, ze všech se jako kdyby nejlépe nanáší , má jako-by rozteklou struktury. Tyto kelímky můžu jedině doporučit!

Žádné komentáře:

Okomentovat