čtvrtek 2. dubna 2015

Recenze: řasenka the Lash CURLER

Takže ahojte vítám vás u dnešního článku a dneska to bude recenze na řasenku essence Curler Lash.Tato řasenka má nádherný obal. A i pěkný kartáček. Dělá hezké řasy ,ale trochu je slepuje. Což je mínus. Taky jsem ji kopila už trochu vyschlou ,ale byla na ni nějaká slev a ,ta mě to tak moc nemrzela. Vážně nechápu ty ,kteří si v drogérii otevírají řasenky. Mohly by dělat řasenky i jako testr. Protože samotný kartáček na podívání má jen málo která značka. Proto jsem byla opravdu naštvaná ,když jsem doma otevřela řasenku a byla polovyschlá (sice mám takové řasenky radši,ale když si něco kupuji ,tak si to kupuji s tím ,že bude naprosto funkční ,nevyschlá a v pořádku , st ímto jsem byla velice nespokojená. Proto ,nikdy nedělejte to ,že se budete dívat na kartáček a otevřete řasenku ,do které se dostane vzduch a automaticky vysychá nepoužita a pokud si budete vybírat novou řasenku vytáhněte si radši 2-3 ks za ní. Máte za to ,že je řasenka neotevřena. :-) S touto řasenkou jsem spokojená spíše po vzhledové stránce ,ale po funkční je to mizerné. Proto investujte radši do drahších řasenek. A tuto řasenku bych si znovu nekoupila :-(


Žádné komentáře:

Okomentovat