pondělí 6. dubna 2015

Pohodové Pondělí

Ahojte všichni jelikož už myslím 3 den nevyšel článek. Tak si asi říkáte co se stalo? No ,řekla jsem si ,že když budu dělat každý den článek ,tak zachvilku už nebudu moct ani co recenzovat(teda pokud by nebyla nějaká spolupráce v tomto případě by byli články daleko rozmanitější) ,ale všechno má svůj čas. Tak bych dělala články v pondělí někdy středa nebo úterý a pátek. Toto bylo nejhlavnější informace ohledně blogu. Do budoucna už bych nechtěla moc dělat recenze jen, když se něco naskytne počítám tak ,že by 1 recenze týdně zůstala. A  1-2 do měsíce by byli v pondělí Pohodové Pondělky. Pokud by někdo měl nějaký nápad nebo přání co udělat za článek tak klidně mi můžete napsat na Gmail- leonka.sovadinova@gmail.com. Taky jsem si už před pár týdny založila instagram nebo spíš jsem začala postovat příspěvky odkaz je tady: https://instagram.com/lejinkaaaa/
Taky jsem vám chtěla oznámit ,že jsem se pustila do 30 denní výzvy ,kterou jsem si trochu upravila a začala jsem jíst zdravě. Tak vám potom napíšu článek před a po rozdíly...
Pokud by jste měli ohledně výzvy nějaké informace ,tak mi můžete napsat na ten Gmail ;) nebo do komentářů.

Objednala  jsem si tajemnou krabičku ze stránky http://zachranmevlasy.cz/ ,kde si můžete objednat krabičku i vy a zadarmo. Jen potom musíte napsat nebo udělat nějakým způsobem recenzi. Já během pár dnů očekávám krabičku za pár dnů. Očekávejte recenzi. A toto by bylo asi všechno snad se vám dnešní formát líbil. Všem přeji krásné Velikonoce. ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat