úterý 7. dubna 2015

Recenze-Oriflame ILLUSKIN FOUNDATION make-up

Ahojte všichni vítám vás u této recenze na make-up od Oriflame. Na tento make-up jsem byla moc zvědavá a rovnou jsem si k němu koupila i cover ze stejné řady. Tento make-up je lehký ,ale zároveń pěkně krycí má krásnou barvu i parfemaci. Nedělá žádnou masku a je velmi přirozený. Na tento make-up jsem byla zvědavá i proto ,že na mé poměry byl celkem i drahý. Ve stálé ceně stojí okolo 269 Kč ,ale byl zlevněný na 150 tak jsem na něho šla. Je opravdu skvělí ,pokud máte akné ,tak se na to suprově hodí. Je hydratující a nevysušuje.

Celkem mají dostupných 6 odstínů :http://cz.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=30596
tady se můžete na ně podívat. Doporučuji si to objednat jsou všechny skvělé a doporučuji na všechny typy pleti.Já mám odstín Nude Pink. Krásně sjednotí plet´.Na tomto make-upu se mi líbí obal a dávkování, není to ani moc ani málo. A navíc má SPF 20. No zkrátka jeden z 1 make-upů ,které z Oriflame stojí za pozornost.

Žádné komentáře:

Okomentovat