úterý 31. března 2015

Receze-Essence BEACH CRUISES eyeshadow

Ahojte všichni. Dneska to bude recenze na kosmetiku essence a konkrétně na jejich stíny (z limitky.) Podle obalu na kterém je napsáno ,že stíny jdou nanášet na sucho i na mokro. V tomto případě mají pravdu ,ale já bych je doporučovala spíše na sucho. Po přidání vlhčeného štětce do stínu ,se nalepí na štětec a skoro vůbec z něj nedostanete barvu ,kterou vyžadujete. Stíny mají krásnou pigmentaci jak vidíte ZDE:

Ale moc bych na ně nespoléhala. Meruňková barva má krasnou pigmentaci a krásně se hodí i jako tvářenka. Celkem mají dostupných něco okolo 3 stínu.Je krásně jemně pomlet ,takže bez problému, nedělá žmolky. Když jsem je viděla ,hned mi padla do oka meruńková. A je opravdu úžasná. Ta modrá se zase až tak moc na denní líčení nehodí ,ale chtěla jsem ji zkusit a kdyby by mi nevyhovovala chtěla jsem ji dát mamce. Stíny mají krásné a betelné balení. Množství produktu taky odpovídá. Tak pokud by jste něco takového chtěli vyzkoušet ,tak myslím ,že se můžete na tu meruńkovou spolehnout.




Žádné komentáře:

Okomentovat