neděle 29. března 2015

Seznámení

Sice už vidíte moji tvorbu ,ale pořád ještě nevíte kdo jsem a nějaké ty zajímavosti o mě. Nechtěla jsem udělat seznámení ,jako 1 příspěvek ,chtěla jsem to udělat ,až uvidíte jakou mám tvorbu.

Není na mě nic moc zajímavého ,ale přesto.
Jsem 13-ti letá holka ,která miluje nakupování , kosmetiku a všechny ty věci,které se kolem holek točí. Taky ráda sportuji jezdím na skatu ,snowboardu ,ale i na lyžích,ráda jezdím na bruslích (jak letních in-line, tak i ledních.) Ráda jezdím na kole a takové ty další super věci .které děláte rádi a často. Na to ,že mám ráda kosmetiku a nakupování tak ráda hraji i různé klučičí sporty jako floorbal... Už od roku 2007 dělám závodní aerobik a miluji ten sport je to skvělé a myslím ,že máme celkem velké úspěchy( ve fitnessech i ve triu.)Mám ráda zvířata a všechny zvířátka ,které máme jsem dostala k narozeninám (pejska, rybičky a na minulých narozeninách jsem dostala želvičku.). Hrozně často mám takové nálady ,kdy bych chtěla točit videa,ale bojím se ,že by se mi za to posmívali a tak. Tak jsem se rozhodla psát blog. A moc mě to baví a zajímá. Už několikrát jsem si dělala blog na blog.cz ,ale nikdy jsem tu stránku (po fukční straně) nepochopila. A blogspot je ten pravý pro mne. Jinak mám tmavě hnědé vlasy i oči a pocházím z Moravy. Doufám ,že se vám moje tvorba bude líbit. :-)

1 komentář: