pondělí 30. března 2015

Recenze:Značka Ellie




Hrozně dlouho jsem hledala nějaké krémy, a čistící produkty na moji plet´.V posledních pár týdnech ,co jsem používala clarysonic(pokud budete chtít napíšu recenzi :-)) a různě jseem používala gelíčky a zkoušela co mi bude vyhovovat. Nikdy předtím jsem s tím problémy neměla ,ale te´d mi vyzkočilo asi 7 celkem viditelných pupínků. A proto jsem si asi týden na ple´t nedávala žádné produkty. Po týdnu se to pořád ještě nezlepšovalo spíš naopak zhoršovalo. A tak jsme s mamkou šli do Tety (Ellie - značka Tety) a prodávaly tam růzdné věci od této značky. Mamka mi vybrala denní krém a potom jsme zašli ještě pro BB cream. V momentě používání mi začal hrozně vyhovovat a byl příjemný. Je totiž pro ple´t ze sklonem k maštění. A to já mám. Během chvilky se krém vsákne ,takže můžete hned používat korektor, make-up...A to samé BB cream. Velice příjemný a přirozený krém, jsou vážně skvělé a pokud trpíte na akné určitě doporučuji.Stojí asi okolo 80 Kč




Po používání krémů jsem si koupila i pletóvý toner a čistící mléko. Nikdy bych nevěřila ,že by to mohlo být tak skvělé ,ale je. Na noc používám mléko ,které nesmívám a potom už na to žádný krém a po ránu toner a na to právě Ellie (BB cream nebo denní krém) Úžasné kombo těchto věcí. Doporučuji si je koupit a nejsou vůbec drahé stojí okolo 49 Kč. Takže super cena.



Čistící mléko a toner

denní a BB cream

Žádné komentáře:

Okomentovat