pondělí 30. března 2015

Recenze-Batiste

Tato recenze je na nejznámější suchý šampon na vlasy. Asi před pár měsíci jsem vyzkoušela cestovní balení a to se mi na tolik líbilo ,že jsem si musela koupit plné balení. Před tím jsem měla tropic fruit nebo něco takového (mělo to růžový obal) a teď jsem si koupila s příchutí višní a je vážně božský. Stojí 109 Kč a cestovní balení 49 Kč. Koupila jsem je v Douglasu ,takže pokud máte někde poblíž Douglas rychle si pro něho bez váhání běžte a na něho se můžete vždy spolehnout udělá nádherné vlasy a máte je opravdu jako čerstvě umyté. Stačí jen nastříkat do vlasů počkat něco okolo 2 minut a vyčesat. Je to easy a super efekt. Mají další vůně ,takže komu by nevyhovovala může si koupi i jiné. Všechny jsou super. Nejčastěji kupovaný suchý šampon na vlasy :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat